Overslaan en naar hoofdcontent gaan
Startpagina van Jack's Help Center Helpcenter
Een aanvraag indienen
  1. Jack's Help Center
  2. Mijn Account
  3. Veelgestelde vragen over je account

Veelgestelde vragen over je account

Informatie over inloggen, persoonlijke gegevens, uitsluiting en fraude.

  • Waarom kan ik niet inloggen?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen? 
  • Bij het inloggen, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet juist is. Hoe kan dit ?
  • Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens vinden? 
  • Hoe kan ik mijn account sluiten? 
  • Er is gespeeld op mijn account, maar ik heb zelf niet ingelogd
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Ik wil graag een time-out instellen. Hoe doe ik dat zelf? 
  • Hoe kan ik mijn adres aanpassen? 
  • Er is is twee keer door jullie geld van mijn bankrekening afgeschreven
  • Waarom is mijn bonusgeld opeens weg?
  • Er is geld van mijn bank afgeschreven naar het casino account, maar ik heb dit niet gedaan
  • Ik heb een e-mail ontvangen waarin gevraagd wordt naar mijn persoonlijke gegevens; wat moet ik hiermee doen?
  • Ik heb een e-mail gehad om mijn wachtwoord te verifiëren. Komt dit van jullie?
  • Ik ben benaderd door een andere speler van jullie casino. Deze heeft mij een geldbedrag aangeboden voor mijn account. Moet ik hier iets mee doen?
  • Ik heb een rare e-mail gekregen waarin gratis spins en extra bonussen werden aangeboden. Is dit echt?
  • Ik ben bang dat ik een nepmail heb gekregen, waarin werd gevraagd om mijn inloggegevens. Wat kan ik hieraan doen?
  • Kan ik mijn account heropenen? 
Jack's Help Center
English (World)