Veelgestelde vragen over je account
Informatie over inloggen, persoonlijke gegevens, uitsluiting en fraude.
- Waarom kan ik niet inloggen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
- Bij het inloggen krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet juist is. Hoe kan dit?
- Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens vinden?
- Hoe kan ik mijn account sluiten?
- Er is gespeeld op mijn account, maar ik heb zelf niet ingelogd.
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Ik wil graag een time-out instellen. Hoe doe ik dat zelf?
- Hoe kan ik mijn adres aanpassen?
- Ik heb een e-mail gehad om mijn wachtwoord te verifiëren. Komt dit van jullie?
- Ik vermoed dat ik een nepmail heb ontvangen waarin werd gevraagd om mijn inloggegevens. Wat kan ik hieraan doen?
- Kan ik mijn account heropenen?