Veelgestelde vragen over je account
Informatie over inloggen, persoonlijke gegevens, uitsluiting en fraude.
- Waarom kan ik niet inloggen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
- Bij het inloggen, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet juist is. Hoe kan dit ?
- Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens vinden?
- Hoe kan ik mijn account sluiten?
- Er is gespeeld op mijn account, maar ik heb zelf niet ingelogd
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Ik wil graag een time-out instellen. Hoe doe ik dat zelf?
- Hoe kan ik mijn adres aanpassen?
- Er is is twee keer door jullie geld van mijn bankrekening afgeschreven
- Waarom is mijn bonusgeld opeens weg?
- Er is geld van mijn bank afgeschreven naar het casino account, maar ik heb dit niet gedaan
- Ik heb een e-mail ontvangen waarin gevraagd wordt naar mijn persoonlijke gegevens; wat moet ik hiermee doen?
- Ik heb een e-mail gehad om mijn wachtwoord te verifiëren. Komt dit van jullie?
- Ik ben benaderd door een andere speler van jullie casino. Deze heeft mij een geldbedrag aangeboden voor mijn account. Moet ik hier iets mee doen?
- Ik heb een rare e-mail gekregen waarin gratis spins en extra bonussen werden aangeboden. Is dit echt?
- Ik ben bang dat ik een nepmail heb gekregen, waarin werd gevraagd om mijn inloggegevens. Wat kan ik hieraan doen?
- Kan ik mijn account heropenen?