Veelgestelde vragen bij het maken van een account
Alles wat je moet weten over het wachtwoord, documenten, IBAN en limieten.
- Hoe open ik een account?
- Welke documenten heb ik nodig om mij te registreren?
- Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
- Wat is de minimumleeftijd om een account te openen?
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen in mijn account?
- Hoelang duurt het voordat mijn uitbetaling is verwerkt?
- Ik heb net een uitbetaling aangevraagd, maar het geld staat nog niet op mijn rekening. Hoe kan dit?
- Ik wil graag naar een andere bankrekening uitbetalen, kan dat?
- Waarom moeten mijn documenten geverifieerd worden?
- Waarom kan ik geen account aanmaken?
- Kan ik mijn limieten na registratie nog aanpassen?
- Wat betekent max. saldo?
- Wat is de speelduurlimiet per dag ?
- Wat is het maximum saldo dat ik mag hebben op mijn account?
- Wat is de maximale stortingslimiet?
- Wat houdt de sessielimiet in?
- Welke limieten moet ik instellen?
- Waarom moet ik limieten instellen?
- Mijn IBAN nummer wordt niet geaccepteerd, wat nu?
- Kan ik mijn IBAN-nummer na registratie nog veranderen?
- Wat is een IBAN nummer?
- Waar vind ik mijn IBAN gegevens?
- Mijn identiteitsdocument is verlopen, kan ik deze nog steeds gebruiken voor de registratie?
- Mijn ID wordt niet geaccepteerd, hoe kan dit?
- Ik heb mijn document geüpload, maar hij is nog niet geaccepteerd. Hoe kan dit?
- Waarom heb ik een verificatie e-mail ontvangen als ik geen account heb aangemaakt?
- Waarom wordt mijn e-mailadres niet geaccepteerd?
- Waar kan ik mijn limieten instellen en wijzigen?
- Waarom is mijn document geweigerd?
- Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd bij het aanmaken van een account. Wat moet ik doen?